Terrengløp for hele klubben
Postet av Åsmund Gram Dokka den 17. sep 2022
Bli med på terrengløp! Det uhøytidelige klubbmesterskapet er blitt en høstklassiker for både barn, ungdom og voksne i hele Njård. Torsdag 22. september er datoen.

Det drar seg mot slutten av september. Det betyr at det nok en gang er klart for Njårds klubbmesterskap i terrengløp, som arrangeres av langrennsgruppa. Løpet går i Husebyskogen, med oppmøte på FO-sletta.
Tirsdag 20. september er datoen, med første start kl 18.00. Utdeling av startnummer fra kl. 17.30. Meld på i Spond eller til sportslig leder Sondre Bollum (sondrebollum@hklab.no) innen utgangen av mandag 19. september. Deltagelsen er gratis i år!
- Målet er å skape et inkluderende arrangement for hele klubben. Det er klubbmesterskap, men konkurransen er uhøytidelig. Vi satser primært på å gi barn og unge en god opplevelse og mulighet til å treffe andre på tvers av de ulike grenene i klubben, sier sportslig leder Sondre.
Han understreker at terrengløpet også er åpent for voksne, så her er det bare å snøre på seg joggeskoene!

Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Åsmund Gram Dokka
Sondre takker for seg
02.06.2026
Vi er i gang igjen!
11.05.2026
Super sesongavslutning
11.05.2026
Strålende Njårdrenn i Sørkedalen
02.03.2026
Ambisiøs Njård-trio i VM
01.03.2026
Stafett-moro på Skullerud
10.02.2026