Velkommen til hyggekveld i Kollen
Postet av Åsmund Gram Dokka den 8. okt 2024

Torsdag er det klart for den årlige hyggekvelden i pressesenteret i Holmenkollen. Kvelden markerer at langrennssesongen nærmer seg for alvor, og som vanlig blir det lotteri og noe godt å bite i.
For dem med barn i Njård, er det oppmøte kl 18. Mens barna trener, kommer sportslig leder/hovedtrener Sondre og styreleder Åsmund til å gi en liten statusrapport om klubben og hva som venter denne sesongen.
Men husk - man må ikke ha barn i klubben for å komme på hyggekvelden. Alle med hjerte i Njård langrenn er velkomne!
Program
18.00: oppmøte, barna drar ut på trening
18.20: info-møte for foreldre og andre medlemmer ved hovedtrener Sondre og og styreleder Åsmund
19.05: noe å bite i + lotteri
20.00: takk for i kveld.
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Åsmund Gram Dokka
Sondre takker for seg
02.06.2026
Vi er i gang igjen!
11.05.2026
Super sesongavslutning
11.05.2026
Strålende Njårdrenn i Sørkedalen
02.03.2026
Ambisiøs Njård-trio i VM
01.03.2026
Stafett-moro på Skullerud
10.02.2026